Velké adventní kalendáře Mixit jsou zde! Mikuláš se blíží. :-)  

Exotické novinky pro vaše mixy: Křupavé Dračí ovoce a křupavý Meloun Cantaloupe

Deník: Co si o nápadu myslí odborníci

Zdroj: Deník 10.8.

Mixit denik 10.8

Co si o nápadu myslí odborníci

Pro mnohé zákazníky je nákup otázkou určitého impulsu. Ačkoli autoři nápadu Mixit počítají samozřejmě s opakovaným nákupem, není nic lepšího, než dát uživateli možnost nakoupit zrovna ve chvíli, kdy si vzpomene. 
K tomu jsou doslova ideální chytré telefony a tablety. Kromě dnes již základní nutnosti optimalizace webu pro mobilní zařízení by zajímavou cestu mohla být i vlastní mobilní aplikace. Myslím, že to je cesta jak zákazníka více vtáhnout do procesu nákupu. 
V podstatě by mohla fungovat jako hra, ve které se obrazovka chytrého telefonu změní ve virtuální dózu, do níž si uživatel namíchá vybrané pochutiny. Takový zábavný způsob s pěkným barevným zobrazením by jednak zpříjemnil uživatelům výběr a jednak by představoval snadnou cestu k umístění obrázku například na sociální sítí Instagram. Sociální prvek by mohl dostat větší prostor i na samotných webových stránkách firmy, jejichž návštěvník se potěší nanejvýš tak skladbou nákupního košíku. A to je trochu málo. 

Jakub Komenda, odborník na digitální marketing, Vodafone 

Projekt Martina Wallnera a Tomáše Hubera zahrnuje několik aspektů moderního podnikání. Jedním je využití zájmu lidí o zdravou výživu, druhým podnikání na internetu. Fakt, že zákazník si produkt do požadované podoby sám dotváří a také pojmenovává, je originální. Navíc jde o výrobky vysoké kvality. Sympatické je také to, že myšlenka se rozvíjela postupně. Podnikatelé začali v malém a s vlastními zdroji, a teprve se postupně vybavili odpovídajícími prostorami a technologií. U začínajících firem, zvlášť když přicházejí s nevšedními, a tedy nevyzkoušenými nápady, je to efektivní strategie. Líbí se mi i důraz na šetření nákladů. 

Ladislav Macka, generální ředitel Českomoravské záruční a rozvojové banky 

0 Košík Nahoru