Za každý nákup až 7 % v kreditech zpět! Čím více nakoupíte, tím více nasyslíte. :) 

Nový borůvkový Mixit Drink je již v prodeji!

Gastroprofesor.cz: Po dvou letech od svého vzniku Mixit roste o 20 % měsíčně

Zdroj: Gastroprofesor.cz 24. 5. 2012

Gastroprofesor 2012 05 24

Po dvou letech od svého vzniku Mixit roste o 20 % měsíčně

23. května uběhnou dva roky od spuštění webového míchače cereálií a müsli Mixit.cz.

Za dva roky se ze start-upu stal zavedený projekt se svými stálými zákazníky a věrnými fanoušky. Objem expedovaných produktů od spuštění www.mixit.cz neustále roste, v průměru o 20 % měsíčně, je tedy zřejmé, že webové míchání neustále přitahuje nové zákazníky. Zajímavostí je, že svou směs si míchají zákazníci v 78 % případů, zbylých 22 % zákazníků si vybírá z pravidelně obměňované nabídky předmíchaných směsí.

Mixit založili dva kamarádi z vysoké, Martin Wallner a Tomáš Huber před dvěma lety. Web www.mixit.cz spustili a první objednávku přijali přesně 23. května 2010. Mixitem se snažili zaplnit díru, kterou na trhu viděli a tou pro ně byly personalizované potraviny. „V začátcích jsme se potýkali s mírnou nedůvěrou lidí v nákup potravin přes internet.

To už se ale po těch dvou letech hodně změnilo a zlepšilo. Jednak se obecně internetový prodej potravin postupně na českém trhu prosazuje a jednak už jsme si vybudovali širokou základnu zákazníků, kteří vědí, že nám mohou důvěřovat, co se týče kvality a čerstvosti našich výrobků,“ popisuje hlavní změnu v přístupu zákazníků od spuštění Mixitu první ze zakladatelů Martin Wallner. „Zatímco v prvním roce jsme těžili hlavně z toho, že jsme byli noví a povědomí se šířilo tak nějak samo, v druhém roce už jsme zapracovali více na marketingu směrem k novým zákazníkům.

"Osvědčilo se nám PR v tisku i online reklama, která nám na stránky přivede týdně tisíce nových zákazníků, kolem 30% ze všech nových.“ vyčísluje úspěch marketingu druhý ze zakladatelů Mixitu Tomáš Huber. Každý měsíc tak vzrůstá počet objednávek oproti předcházejícímu měsíci v průměru až o 20 %, podobně roste i návštěvnost webu. „I přes nasazení online reklamy si stále držíme konverzní poměr mezi pěti a deseti procenty. Snažíme se myslet i na věrné zákazníky a fanoušky, kteří se k nám vracejí, a pořádáme pro ně různé soutěže nebo nákupní akce. A můžeme se proto pochlubit tím, že 8 z 10 lidí se k nám po první objednávce vrátí nakoupit znovu,“ dodává Martin Wallner A co je na Mixit.cz u zákazníků nejoblíbenější?

78 % zákazníků si míchá svou směs müsli, ovesných kaší nebo zobání. Z müsli, které tvoří naši základnu, si lidé nejvíce oblíbili mrazem sušené (neboli lyofilizované) ovoce, tradiční sluncem sušené ovoce i exotické oříšky, jako je makadam nebo pekan. Alespoň jedna z těchto ingrediencí je v 90 % všech směsí. Překvapením ale je i to, že jsou velmi oblíbené i tematické a sezónní předmíchané směsi. Ty jsou součástí každé třetí objednávky hlavně u zákazníků, kteří raději důvěřují Mixitu a jeho výživovým specialistům, nežli vlastnímu mixážnímu umění. Například Vánoční mix měl takový úspěch, že jej Mixit na nátlak svých fanoušků ob měsíc akčně zařazuje do nabídky.

Těsně na konci druhého roku života Mixit.cz se podařilo rozšířit. A to jak prostory firmy, tak i síť odběrných míst a Mixit si tak můžete objednávat nejen poštou, ale vyzvednout na jednom z devíti odběrných míst po celé ČR. Síť se bude postupně rozrůstat, ohlas na tento krok byl velmi kladný. Průměrná hodnota objednávky se snížila o 20%, v absolutních číslech je ale efekt velmi pozitivní. Pro třetí rok je v plánu rozšíření sortimentu o tři úplně nové kategorie produktů (zatím jsou v nabídce müsli, horké kaše a zobání).

Jaké to budou, se zákazníci dozvědí na podzim, kdy bude zároveň spuštěna nová verze webu www.mixit.cz plná užitečných i zábavných funkcí.

0 Košík Nahoru