Za každý nákup získá registrovaný uživatel až 7 % nákupu zpět v kreditech na příští objednávky 

Křupavé novinky v jednom tubusu: Dračí ovoce a meloun cantaloupe

Milujem a mixujem po celý rok - Elixír z lásky je ve stálé nabídce

I čokoláda je superpotravina. Česká firma ji dodává do Švýcarska

Zdroj: idnes.cz 6. 10.

Mixit ekonomika.idnes.cz 6.10.

V posledních letech začal být tuzemský trh s produkty zdravé výživy velmi konkurenční. Vstoupila na něj celá řada nových firem a stávající hráči jsou nuceni hledat odbyt za hranicemi. Potvrzuje to i Martin Wallner, jeden ze zakladatelů značky Mixit, která přišla před osmi lety mezi prvními a dnes namixuje ročně už osm milionů balení müsli.

„Když jsme začínali, byla konkurence na trhu zdravé výživy obecně mnohem menší a my se vezli na vlně. Nyní začínáme narážet na omezenou velikost českého trhu,“ uvedl Wallner. Mixit přesto v obratu roste, také díky slovenskému a polskému trhu, meziročně o více než třicet procent. Do diskontů se však příliš nehrne, kromě on-linu sází na obchodní tým a posilování spolupráce s menšími prodejci.

Aby firmy dál rostly, musejí neustále inovovat a přinášet více novinek než v minulosti. „Trendy ve zdravé výživě se mění rychleji než kdy dříve a nesmíme se upnout na jeden,“ řekl Wallner. Mixitse daří v segmentu proteinových drinků, ale tradičně zájem vidí i u müsli s mrazem sušeným ovocem nebo vysokým podílem čokolády. Iswari teď doufá v úspěch nových slaných obědových směsí.

0 Košík Nahoru