Mixit slaví 10 let Jubilejní kolekcí a odměnou 10 % v kreditech za každý nákup 

Už jen do 7.6. automaticky získáte odměnu 10 % z každé objednávky v kreditech na příští nákup. 

Limitovaná edice ke Dni otců: Mix müsli se slaným karamelem. Do 7.6. odměna 10 % za každý nákup ve formě kreditů

Nové výhodné balení křupavého ovoce: Velká křupavá jahoda a Velká křupavá malina

Špatně se vám mixuje? Něco nefunguje? Zkuste si prosím Mixit pustit třeba v prohlížeči Edge, my to zatím opravíme. Omlouváme se!

Marketing Sales Media: Klikáme na palmový olej

Zdroj: Marketing Sales Media 17/2016


Klikáme na palmový olej

TÉMA

Zatímco různé čokoládovny se na Facebooku neustále musí obhajovat, proč používají dál palmový olej, Emco šlo jinou cestou.

Výrobce müsli se zavázal, že koncem příštího roku již bude mít 100 % portfolia bez palmového oleje. Nyní už tento nárok splňuje 71 výrobků z jeho řady cereálií, tedy tři čtvrtiny portfolia. Veškeré produkty s touto surovinou odstranil i konkurenční Mixit. V Emcu zároveň rozjeli v on-line kampaň, kde se ptají lidí, zda toto téma řeší. Jen 23 % odkliklo, že toto neřeší, načež je Emco na webu seznámilo s problematikou, s níž se společnost potýká poslední tři roky. „Počet uživatelů, kteří vyjádřili na webu svůj názor, je cca 900. Za týden budeme dle našich očekávání několikanásobek zapojených uživatelů,“ říká Martin Jahoda z Emca a dodává, že u bannerové části kampaně je CTR zatím slušných 0‚14 %, u PPC kampaně pak 2‚92 %.

0 Košík Nahoru