Nové dárkové boxy Mixit pro Vánoce 2019 jsou tady! 

Marketing Sales Media: Krátce...

Zdroj: Marketing Sales Media 28-29/2016


Krátce

IKEA chce komunikovat více lokálně a hledá druhou kreativní agenturu pro náš region, která doplní český Kaspen.

Oslovila 16 subjektů z ČR, SR a Maďarska.

IKEA by měl asi někdo upozornit na stránky Férovýtendr.cz. Tam by se dočetla, že férový počet přizvaných agentur je maximálně 5. Vodafone jako první operátor u nás přichází s cílenou nabídkou pro zákazníky nad 60 let nazvanou Nabídka 60+. Ale že to trvalo, když o perspektivě téhle cílovky se mluví zhruba od té doby, co vznikl byznys s mobilními telefony. UPC nabídne volání s 10 000 (!) minutami do všech sítí za 199 Kč. No to aby si jeden rovnou zřídil call centrum. Jenom pro představu? 10 000 minut odpovídá osmihodinové pracovní směně po dobu 21 dnů, tedy bez víkendů akorát měsíc. Možnost vyfiltrovat si potraviny bez palmového oleje využívá 19 % zákazníků on-line supermarketu Rohlik.cz. Nejčastěji tak činí u dětské výživy, sušenek, čokolády či slaných snacků. Palmový tuk postupně mizí ze složení u čokolád Milka, není už v Bebe Brumík nebo v cereáliích Emco a Mixit.cz. A nemůže za to spíš Babiš? Podle společnosti Neogenia využívají tzv. „chytrou komunikaci“ založenou zejména na on-line řešeních už desítky českých obcí, čímž dokážou sbírat zpětnou vazbu od svých občanů v reálném čase. Ty tam jsou doby, kdy se chodilo poctivě stěžovat na obecní úřad.

0 Košík Nahoru