Pečené dobroty jsou zpět! Mixujte s pečeným zrním nebo ochutnejte hotový mix "Pečená zima"

MARKETING SALES MEDIA: Svátek zamilovaných? Letos jako manželství po 20 letech

Zdroj: MARKETING SALES MEDIA 6.2.

Mixit marketing sales 7.2. cover Mixit marketing sales 6.2.

Svátek zamilovaných? Letos jako manželství po 20 letech

Pryč jsou doby, kdy SkyEurope vytěžovalo kapacitu akcemi jako letenkou zdarma do oblíbených destinací, když se u odbavovací přepážky 14. února s partnerem políbíte (mj. i proto společnost zkrachovala). Tuzemské značky se drží dost při zemi.

Za Valentýna moc neutrácíme, podle GfK největší část lidí investuje maximálně pětistovku. A nejčastějším dárkem jsou sladkosti. Srdíčkovou mánii si každoročně nejvíc užívají Ferrero a Milka. Tradičně i letos oba výrobci zabalí své pralinky Mon Cheri, Ferrero Rocher a Raffaello a Milka ty nugátové do krabiček ve tvaru srdce. V prodejnách Albert, Tesco, Globus a Makro přibalí Milka ještě přívěsek Swarovski. Celkem 14 bonboniér lze také vyhrát v instagramové soutěži (více na s. 11). Do růžova laděnou edici opět připravil i výrobce cereálií Mixit.

0 Košík Nahoru