Mixujeme na plné obrátky, Ježíška stíháme s rezervou. :-) Vaši objednávku aktuálně předáme dopravci do 4 pracovních dní. 

Špatně se vám mixuje? Něco nefunguje? Zkuste si prosím Mixit pustit třeba v prohlížeči Edge, my to zatím opravíme. Omlouváme se!

MARKETING SALES MEDIA: Svátek zamilovaných? Letos jako manželství po 20 letech

Zdroj: MARKETING SALES MEDIA 6.2.


Svátek zamilovaných? Letos jako manželství po 20 letech

Pryč jsou doby, kdy SkyEurope vytěžovalo kapacitu akcemi jako letenkou zdarma do oblíbených destinací, když se u odbavovací přepážky 14. února s partnerem políbíte (mj. i proto společnost zkrachovala). Tuzemské značky se drží dost při zemi.

Za Valentýna moc neutrácíme, podle GfK největší část lidí investuje maximálně pětistovku. A nejčastějším dárkem jsou sladkosti. Srdíčkovou mánii si každoročně nejvíc užívají Ferrero a Milka. Tradičně i letos oba výrobci zabalí své pralinky Mon Cheri, Ferrero Rocher a Raffaello a Milka ty nugátové do krabiček ve tvaru srdce. V prodejnách Albert, Tesco, Globus a Makro přibalí Milka ještě přívěsek Swarovski. Celkem 14 bonboniér lze také vyhrát v instagramové soutěži (více na s. 11). Do růžova laděnou edici opět připravil i výrobce cereálií Mixit.

0 Košík Nahoru