Velké adventní kalendáře Mixit jsou zde! Mikuláš se blíží. :-)  

Exotické novinky pro vaše mixy: Křupavé Dračí ovoce a křupavý Meloun Cantaloupe

Metro: On-line nákupy frčí víc dopoledne

Zdroj: Metro 16.7.

Mixit metro 16.7. cover Mixit metro 16.7.

On-line nákupy frčí víc dopoledne

Přes léto nakupujeme na internetu raději z práce. 

To, že Češi nejraději nakupují odpoledne, není pro kohokoliv, kdo někdy využil nákup z pohodlí domova, žádnou novinkou. Podle nejnovější analýzy platební služby Twisto.cz se však v letních měsících tento trend změní a Češi začínají s nákupy v e-shopech raději dříve. 
„Významně klesají objednávky v odpoledních hodinách, kdy letní teploty nepřejí vysedávání u počítače,“ komentuje data ředitel Twisto. cz Michal Šmída. Tuto skutečnost potvrzují také z nákupního portálu Mixit.cz. 
„V létě máme do oběda často i víc než padesát procent celodenní tržby a zákazníci se pak vracejí až po dvacáté hodině,“ říká spoluzakladatel Mixitu Martin Wallner, podle kterého je to počasím. „Pokud je zima a prší, je denní průběh objednávek srovnatelný se zbytkem roku,“ dodává Wallner. 
Podle statistik udělá svůj internetový nákup v dopoledních hodinách okolo třiceti procent uživatelů, nejméně naopak v těch nočních. 
Podle spoluzakladatele online supermarketu Rohlik.cz Tomáše Čupra se však dopolední nákupy ve velkém netýkají potravin. „Špičky objednávání se u nás v rámci dne prakticky nezměnily,“ popisuje své zkušenosti s nákupy Čupr. „Poptávka koresponduje hlavně s tím, jak jsou lidé v létě doma, tedy o víkendu ráno a večer a v týdnu později večer,“ uzavírá Čupr. 

***

Kdy nakupujeme nejvíce 

Během roku vedou nákupy on-line odpoledne. * V lednu nakupuje 26,75 procenta uživatelů odpoledne mezi dvanáctou a čtvrtou hodinou, nejméně pak mezi druhou a sedmou hodinou ranní – pouze 2,81 procenta uživatelů. * V dubnu počet nakupujících mírně oproti prvnímu čtvrtletí roku poklesá, a to na 25,3 procenta. Naopak přibývá lidí, kteří si z pohodlí domova nakoupí ráno mezi sedmou a devátou hodinou – 6,41 procenta. * Na podzim, zejména v listopadu, výrazně přibývá půlnočních nákupů. Mezi jedenáctou a jednou hodinou ranní provede svůj nákup přes deset procent uživatelů. V pozdních večerních hodinách pak nakupuje 25,17 procenta. 

0 Košík Nahoru