Mikulášská DOPRAVA JEN ZA 5 Kč! Pozor, platí pouze do 5.12. :-) 

Špatně se vám mixuje? Něco nefunguje? Zkuste si prosím Mixit pustit třeba v prohlížeči Edge, my to zatím opravíme. Omlouváme se!

Můj život na talíři

Zdroj: Gurmet 12. 12.


Můj život na talíři

SPOLUMAJITEL SPOLEČNOSTI MIXIT

Tomáš Huber

ZE ŠKOLY DO PRAXE

Jídlo mě živilo od narození, ostatně jako každého. Ale že v téhle branži budu podnikat, o tom jsem nikdy nesnil. Jenže pak nám přišel do cesty Mixit. Nejdřív běžný školní projekt, který měl ovšem zajímavý potenciál. A tak jsme se se spolužákem z ekonomické školy a dnes už obchodním partnerem pustili v létě roku 2010 do jeho realizace.

NOČNÍ PROVOZ PŘED VÁNOCI

Od začátku jsme měli problém s dodavateli. Byli totiž zvyklí prodávat po tunách, ale my chtěli kila. Martin dělal mixy a já běhal na poštu a ke dveřím, kam chodili zákazníci na osobní odběr. Teď máme dvě výrobní linky a spoustu kolegů míchačů, takže už jsme dlouho osobně nemíchali. Ale třeba nočních směn ve skladu si několik do roka, zvlášť před Vánoci, oba dáme.

JAHODY VEDOU

Zajímavé je, že se české chutě za těch deset let nijak extrémně neposunuly. Přibyla nám sice spousta nových surovin, ale lyofi lizované jahody a maliny jsou hit od začátku a každý produkt, do kterého je dáme, je „odsouzený“ k úspěchu. Stejně působí třeba makadamové oříšky a čokoládové hoblinky. Na začátku přišel Mixit s hlavním tahákem: mohli jste si z asi sedmdesáti ingrediencí sestavit vlastní snídaňový mix, takže si devadesát procent zákazníků míchalo směs vlastní. Dnes už si většina vybírá z těch, které jsme navrhli my.

ČEŠI JSOU ČOKOLÁDOVÍ

Přestože naší základnou je Česko, expandujeme do sousedních zemí a překvapilo nás, jak se chutě jejich obyvatelů liší od těch našich. Do slovenských srdcí a žaludků jsme se ještě probojovávali poměrně hladce, přestože jsme na Slovensku budovali značku úplně od nuly. Ale třeba v Polsku nefunguje z toho, co platí na Čechy a Slováky, skoro nic. Čechům vždycky chutná všechno, v čem je čokoláda, maďarští zákazníci propadli Mixitellám, našim oříškovým krémům a křupavému lyofi lizovanému ovoci. Poláci tíhnou ke zdravým a dietním mixům.

MLSAT. ALE ZDRAVĚ

Všeobecným trendem je odklon od přidávání cukru, barviv a konzervantů. Vidíme větší zájem o kvalitu, zdravé stravování, ovšem i tlak na rychlost a pohodlí. A přestože se neprofi lujeme jako výživa pro hubnutí, zdravé cereálie ocení jak vrcholoví sportovci, tak milovníci čokolády. A to nejen k snídani.

0 Košík Nahoru