Omlouváme se, dodání do Mikuláše již nemůžeme garantovat. Dopravci mohou nabírat skluz. Balíčky jim předáváme v průměru 2 dny po zaplacení. 

Špatně se vám mixuje? Něco nefunguje? Zkuste si prosím Mixit pustit třeba v prohlížeči Edge, my to zatím opravíme. Omlouváme se!

Nový svět bez prostředníků

Zdroj: Marketing & Media 2. 11. 2021


„Hlavní výhodou D2C přístupu vidíme v maximální kontrole nad celým nákupním zážitkem. Zároveň nám přímý kontakt se zákazníkem umožňuje dále rozvíjet komunikaci formou remarketingu a cíleného mailingu a tím budovat hlubší vztah. Například v produktech, které si zákazník sám na našich stránkách namixuje, je D2C kanál pro nás jedinou možností, jak tuto formu individuálního produktu zákazníkovi nabídnout. V retailu možnost mixování z důvodu náročnosti zatím nenabízíme,“ uvádí marketingový ředitel společnosti Mixit Štěpán Zub.

„Přímý kontakt se zákazníkem ve vlastním e-shopu nám jako výrobci dává více prostoru pro aktivní a měřitelnou propagaci produktu, celý náš marketingový mix je postavený na efektivním škálování rozpočtu a měřitelnosti výsledku. Citlivá práce s daty a preferencemi našich zákazníků je nepostradatelná i při samotném vývoji nových produktů. Zároveň si ale vážíme našich retailových i eshopových partnerů, kteří nám pomáhají šířit ,věhlas zrní‘ z Michle,“ popisuje Zub z Mixitu.

Podobně je na tom také Mixit. „Díky výdejním boxům můžeme nabídnout ještě pohodlnější možnost vyzvednutí našich dobrot pro zákazníky z celého Česka,“ říká Zub.

0 Košík Nahoru