Doručení do Velikonoc již NEGARANTUJEME, ale uděláme maximum. Pro nejrychlejší dodání prosím vybírejte z hotových produktů, platbu proveďte kartou a zvolte doručení PPL :)

Špatně se vám mixuje? Něco nefunguje? Zkuste si prosím Mixit pustit třeba v prohlížeči Edge, my to zatím opravíme. Omlouváme se!

Pro expanzi do zahraničí je marketing klíčový

Zdroj: mediaguru.cz 22. 2.


Mixit jde do slev jen na problematických trzích

Mixit , vyrábějící směsi müsli na přání, loni vytvořil obrat téměř 300 mil. korun. V současnosti působí na čtyřech trzích – kromě Česka a Slovenska také v Maďarsku a Polsku. „Při vstupu do Polska jsme netušili, jak moc to bude náročné. Po čtyřech letech nám polský trh tvoří sice 15% podíl, ale stále nejsme v plusu a musíme do něj hodně investovat,“ prozradil spoluzakladatel e-shopu Martin Wallner.

Zatímco na českém a slovenském trhu, kde se preference spotřebitelů pomalu překlápí od individuálních směsí k těm již namíchaným, už nechce jít Mixit do slev, v Maďarsku a zejména v Polsku, kde stále převažují směsi na míru, se bez slevové pobídky zatím neobejde. Dobře tam fungují například akce 1+1 zdarma nebo zvýhodnění ve formě dopravy zdarma.

Další expanzi zamýšlí Wallner se svým společníkem Tomášem Huberem do Rumunska, kde se však firmě nepodařilo získat doménu mixit.ro. „Doména pro nás není jen cesta na e-shop, je nedílnou součástí naší značky, jež se objevuje na každém našem produktu. Je to rozpoznávací prvek, bez kterého to nejde,“ přiblížil Wallner s tím, že naštěstí získali doménu mix.it, kterou v tomto případě použijí.

0 Košík Nahoru