Špatně se vám mixuje? Něco nefunguje? Zkuste si prosím Mixit pustit třeba v prohlížeči Edge, my to zatím opravíme. Omlouváme se!

Sázka na zdravé potraviny se vyplatila

Zdroj: MF Dnes 3. 10.


V posledních letech začal být tuzemský trh s produkty zdravé výživy velmi konkurenční. Vstoupila na něj řada nových firem a stávající hráči jsou nuceni hledat odbyt za hranicemi. Potvrzuje to i Martin Wallner, jeden ze zakladatelů značky Mixit, která přišla před osmi lety mezi prvními a dnes namixuje ročně už osm milionů balení müsli. „Když jsme začínali, byla konkurence na trhu zdravé výživy obecně mnohem menší a my se vezli na vlně. Nyní začínáme narážet na omezenou velikost českého trhu,“ uvedl Wallner. Mixit přesto v obratu roste, také díky slovenskému a polskému trhu, meziročně o více než třicet procent. Do diskontů se však příliš nehrne, kromě onlinu sází na obchodní tým a posilování spolupráce s menšími prodejci. Aby firmy dál rostly, musejí neustále inovovat a přinášet více novinek než v minulosti. „Trendy ve zdravé výživě se mění rychleji než kdy dříve a nesmíme se upnout na jeden,“ řekl Wallner. Mixitse daří v segmentu proteinových drinků, ale tradičně zájem vidí i u müsli s mrazem sušeným ovocem nebo vysokým podílem čokolády.

0 Košík Nahoru