Podpořte lékaře v první linii chutnou energií. 1 Dobrý skutek k nákupu = 2 Mixitky lékařům 

Špatně se vám mixuje? Něco nefunguje? Zkuste si prosím Mixit pustit třeba v prohlížeči Edge, my to zatím opravíme. Omlouváme se!

SNÍDANĚ A SVAČINA: NOVÉ VÝZVY A PŘÍLEŽITOSTI

Zdroj: Retail News 11. 6.


MÜSLI A CEREÁLIE

„Nejprodávanější kategorií je u nás müsli, které za sebou s přehledem nechává kaše, drinky i tyčinky Mixitky. A do něj si zákazníci nejraději dávají lyofilizované (mrazem sušené) ovoce. Z oříšků jsou oblíbené makadamové a v přibližně 20 % našich müsli mixů je čokoláda nebo ingredience, která čokoládu obsahuje. Aktuálním hitem je ale nový pečený Mixit základ – granola. Ovesné vločky jsme zapekli s medem, lněnými a slunečnicovými semínky, máslem a datlemi,“ prozradil Martin Wallner, spoluzakladatel firmy Mixit.cz. Podle jeho slov výrazně stoupá poptávka především po dvou kategoriích – bez lepku a protein. Nabídka bezlepkového sortimentu se obecně zvyšuje průběžně již několik let, čím dál více ho nakupují i spotřebitelé, kteří netrpí celiakií a nesnášenlivostí lepku. „Podařilo se nám namíchat opravdu plnohodnotné náhrady mixů s lepkem. Příkladem je třeba náš mix Do plavek, který je evergreen. Protože je tak oblíbený, vyvinuli jsme před nedávnem i jeho bezlepkovou variantu a její prodeje neustále stoupají,“ říká Martin Wallner. 

0 Košík Nahoru