Pistáciový týden! Mixujte se slevou 20 % nebo si vyberte rovnou plný tubus (420 g) pistácií.

Limitovaná sezónní edice - Letní mámení se vrací v novém tubusu

České firmy expandují do zahraničí. Využívají k tomu digitální nástroje

Zdroj: businessinfo.cz 27. 6.

Mixit businessinfo.cz 27.6.

Kvalitní obsah

Společnost Mixit je ryze česká firma specializující se na výrobu müsli na zakázku. Vznikla v roce 2010 a brzy oslaví své deváté narozeniny v České republice. Krátce po svém vzniku expandovala společnost i na sousední trhy. Daří se jí již šestým rokem na Slovensku, či v Polsku, ve kterém působí pět let. Letos v dubnu nově také spouští e-shop v Maďarsku a v plánu je i další expanze.

„Při vstupování na nové zahraniční trhy je potřeba komunikovat se zákazníky, především co se týče naší filozofie, hodnot a novinek ohledně našich produktů. Facebook a Instagram nám pomáhá lépe spolupracovat a odpovídat na potřeby našich zákazníků,“ prozrazuje tajemství úspěšného rozšiřování Mixit na sousední trhy marketingový manažer Štěpán Zub.

Na vrcholku každého správného komunikačního ekosystému je pak podle něj Facebook Messenger, který může sloužit jako zákaznická podpora. Podnikatel může jeho prostřednictvím reagovat na důležité problémy a přání. Cennou zpětnou vazbu Mixit získává také na Instagramu.

„Takzvané Direct messages, tedy přímé zprávy, na Instagramu se v našem případě skládají primárně z označených fotek a velice hodnotného feedbacku. Je zároveň i lepším místem k oslovení našich zákazníků prostřednictvím obrázků. Máme tam znatelně lepší výsledky s obsahem od influencerů,“ dodává Štěpán Zub. Na dobře fungující kampaň na Facebooku přitom není potřeba vynakládat žádné obří rozpočty. Mixit doporučuje vytvářet cílové skupiny na základě návštěvnosti na webu nebo vlastní e-mailové databáze. Takto získané údaje pak může inzerent využít k zacílení na tzv. lookalike audiences, tedy na publikum, které je podobné tomu, na které již cílíte.

Klíčem k úspěchu jsou podle Štěpána Zuba kratší a dobře sestavené příspěvky s přidanou hodnotou: „Je těžké předvídat budoucnost sociálních sítí, ale předpokládal bych, že nastane obrat ke kvalitě času tráveného na sociálních sítích. Lidé jsou dnes přehlceni obsahem, a to by mohlo obrátit jejich pozornost k takovému obsahu, který je pro ně nějakým způsobem důležitý.“

To ostatně udělali i v Mixit – pro jejich klíčové publikum je zásadní udržitelnost a péče o životní prostředí, a tak se v roce 2015 rozhodli přestat používat v cereálních mixech ingredience s palmovým olejem.

0 Košík Nahoru