TIP Mixit: Tento týden jsme zvýhodnili velké křupavé švestky o 20 %

FreshIn.cz: Müsli v novém stylu

Zdroj: FreshIn.cz: 28.01.2011

Freshin 2011 01 28

Müsli v novém stylu

Co tedy zákazníci míchají do müsli nejvíc? „Téměř 80 % směsí,které si zákazníci objednávají, v sobě obsahuje buď borůvky, nebobrusinky, velmi často pak obojí, zpravidla doplněné ještě alespoň jednímdruhem ovoce. Obecně jsou směsi bohaté na ovoce nejoblíbenější – přes90 % zákazníků si do své směsi dává alespoň jeden jeho druh,“ shrnujezákladní statistiku Martin Wallner z www.mixit.cz. Že jsou čeští zákazníci otevření novinkám, dokládá oblibaexotického goji, které je známé pro svoje superzdravé složení. Kustovnicečínská, internacionálně goji, bývá označována za nejhodnotnějšíovoce planety díky svojí výživné hodnotě a mj. obsahu 11 minerálů,18 aminokyselin, a 6 základních vitaminů a antioxidantů, které údajnězpomalují stárnutí. Ačkoliv goji v Česku není zatím příliš známé,do směsi si ho přidává 22 % zákazníků. Oříškům pak dominují makadamové. Pokud si zákazník do své směsipřidává nějaké oříšky, pak si ze 75 % vybírá právě makadamové,téměř 50 % zákazníků pak volí pekanové. Lískové oříšky, běžnásoučást klasických směsí, zůstávají v popularitě daleko za nimi.Požitkáři si pak svoji směs rádi dotáhnou čokohoblinkami z belgickéčokolády, muškátovým oříškem nebo třeba kávovými boby v čokoládě,které jsou doslova hitem Mixit.cz. Naopak „zvrhlé“ přísady jako lentilkynebo Haribo medvídci zaostávají a objevují se jen asi v každé20. směsi. O suroviny, které jsou z běžných směsí známé, je zájem spíšev odlišných úpravách. Oblíbené jsou lyofilizované jahody (neslazená,zdravější náhražka běžnějších sušených) i mandle, ty ale v podoběhoblinek. Velké kousky jsou totiž podle zákazníků „náročné nakousání“.

0 Košík Nahoru