Máme poslední kusy Adventních kalendářů! Neváhejte s nákupem. TIP: vánoční kolekce s novinkami

Mixujeme jako diví! Aktuálně předáváme balíčky dopravcům 2 dny po zaplacení.

Slavíme světový den štědrosti. Do pátku 3.12. zdvojnásobíme namixované dobré skutky.

Špatně se vám mixuje? Něco nefunguje? Zkuste si prosím Mixit pustit třeba v prohlížeči Edge, my to zatím opravíme. Omlouváme se!

MIXIT PODCAST III.

Mixit 3: Superpotraviny! Kolik jíst oříšků a proč je zelí lepší než avokádo

 Jsme u třetí epizody Mixit podcastu. Dnes o tom, jaké superpotraviny jíme, v čem nám skutečně mohou pomoci a v čem jsou naopak přeceňované. Nutriční terapeutka Hedvika Hejduková a moderátor David Vaníček vám prozradí více.

 POSLOUCHEJTE NA SPOTIFY

 Co se dozvíme tentokrát?

  • Jaké zdravé tuky zařazovat do diety 

  • Rozdíl mezi sušeným a lyofilizovaným ovocem

  • Co populární avokádo?

  • Acai a Goji? Exotická semínka třeba do kaší

  • Náhražky masa, jaké jsou možnosti?

  • Kdy zařazovat klíčky?

Co nás zaujalo?

  • Vlašské oříšky skladujte v lednici

  • Lyofilizované ovoce nemusí být doslazované, protože proces sušení mrazem zachová všechny cukry a výživné látky

  • Populární avokádový toast může být pěkně kalorická bomba, s avokádem s mírou

  • Tradiční zelí a další fermentované výrobky jsou taky superpotraviny bohaté na probiotika

  • I vajíčko může být česká superpotravina

  • Lokálnost nadevše! 

  • Ořechy z pece můžeme místo mlsání přidat do salátu

Zpět na všechny články

0 Komentářů k článku MIXIT PODCAST III.


Komentář

Další články

0 Košík Nahoru